Friday 22 July 2011

berubahh ? sape ? aku kerk ?

eheemm ! aiii , awak , awak , awak ! nak story ckit boleyy ! mauw shurhatt ! haha :)
aku memangg sudahh berubahh! tp aku sendiri tak pasti same ade orangg-2 katt sekeliling aku pikirr perubahan aku nierr kearahh kebaekann atau pon kerahh keburukann! aku harapp sangat-2 korangg pahamm sebab ape aku berubahh! 
aku sudahh malas nak pikirr pasal orangg laen. law sape-2 nak kawan nan aku,silekann! aku terime. aku nak orangg smue tahu sape aku sebenarnye. aku tak nak orangg asyik cakapp bende-2 buruk pasal aku,aku tak nak orangg terus benci nan aku! 
aku cube nak berubahh supaye orangg sedar, dan cube hormat harge diri seseorangg. aku bukann budakk yg suke gaduhh-2,aku bukann budakk yg suke cari pasal tp orangg selalu labelkan smue tu pade aku! aku nak try untuk bersihhkann balek name aku yg sudahh menjadi percakapan orangg. aku nak orangg terus tak sebut name aku dan cite bende buruk pasal aku! 
aku harap korangg hormat sikit perubahan seseorangg, maybe perubahan itu akan wat dier lebihh selese nan hidupp dier sekarangg!

                                                                  sekian,terimaakasehh! :)
                                                                                    

No comments:

Post a Comment