Monday 18 July 2011

KUALA LUMPUR ! ^__^

best , suke , seronok ! berjalan+shopping with akak aku and czen-2 aku !

                                                                        -akak aku-
                                                                 amanah gedikk !
                                                                      -kak Aishah-
                                                                            -kak yan-
                                                                          -kak iena-

seronok sbb dapat jalan-2 , dapat baju baru kak iena belanje ! haha , but penat sbb kene jage due budakk mengade ! kahkahkah  :)            
                                                                      -iman dan aqil-

 sedangg aku jalan-2 kan aku terserempakk lakk nan Hafis Af !
                                                                 
argghh , terkejut gile ! tp aku juz wat tak taw jerkk , nak snap gmbarr nan dieyy tp malu lhh :) hehe , huhu :)
                                              AKUSUKESANGATPERCUTIANKALINIEYY!

No comments:

Post a Comment